August 29, 2016

Obecnie elektroniczne załatwianie wielu spraw stoi się czymś niezwykle powszechnym. W ten sposób przesyłamy wiadomości do naszych bliskich lub współpracowników , przekazujemy prezentacje i rozmaite pliki. Od pewnego czasu także wiele spraw urzędowych można w taki sposób zorganizować. Przez internet możemy zatem wypełnić zeznanie podatkowe i przesłać je do urzędu skarbowego czy też składać różne wnioski i formularze do poszczególnych instytucji. Nie powinno być to zaskoczeniem to, że posiadając dostęp do internetu, uda nam się uruchomić swoją działalność gospodarczą. Żeby się przekonać , jak zarejestrować firmę wystarczy poczytać na ten temat na profesjonalnych serwisach , a następie zacząć działania. Okaże się, że po wejściu na stronę CEIDG należy założyć swoje konto i zapełnić stosownymi danymi formularz, który się tam znajduje. Żeby ale go zatwierdzić musimy posiadać elektroniczny podpis. Jeśli go jesteśmy, nie musimy kierować się do urzędu gminy i tam podpisywać własnoręcznie dokument . Jeśli jednak nie dysponujemy e-podpisem trzeba będzie pojechać do konkretnej placówki. Niemniej, nie ma tu konieczności jeżdżenia do wszystkich urzędów związanych z rejestracją, gdyż formularz CEIDG zostaje bezpośrednio do nich przekazany.

Uncategorized